Κατασκευή με σχοινί και βάζα!

Άλλη μια κατασκευή με τα συνήθη υλικά που εύκολα μπορείτε να βρείτε στο σπίτι σας.Τενεκεδάκια ή γυάλινα βάζα σε όποιο μέγεθος έχετε,μπορείτε να τα μετατρέψετε σε εντυπωσιακά διακοσμητικά στοιχεία,ανανεώνοντας την διακόσμηση στο χώρο σας.Σίγουρα θα έχετε δεί ανάλογες κατασκευές και εικόνες αλλά πάντα η δική σας θα είναι διαφορετική.Τυλίξτε γύρω απο το τενεκεδκάκια το σχοινί, σε όποιο μέγεθος θέλετε και κολλήσετε στο τέλος την άκρη του με κόλλα.Στη συνέχεια μπορείτε μ'ένα πινέλο να βάψετε το πάνω μέρος ,στο χρώμα που σας αρέσει και ταιριάζει στο σπίτι σας.Εγω χρησιμοποίησα μεταλλικό bronze χρώμα,όπως βλέπετε.Αγόρασα και τις μπάλλες απο σχοινί και έτσι με τα σταχυα ολοκλήρωσα μια ακόμα διακοσμητική σύνθεση στο τραπέζι του καθιστικού.









Σχόλια

  1. κάποια βιάζεται για το Καλοκαίρι νομιζω!!! Τα στάχυα το αποθέωσαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν τόσο πολύ τα στάχυα που πραγματικά βιάζομαι να φέρω το καλοκαίρι...

      Διαγραφή
  2. Μ'αρέσει το σκοινί στη διακόσμηση. Και το μπρονζέ του πάει τόσο!
    Υπέροχα τα στάχυα, έδεσαν πολύ
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πολλά βαζακια γυάλινα αλλά και σιδερένια τα έχω μετατρέψει με βασικό υλικό το σχοινί . Δείχνουν τόσο ωραία στη διακόσμηση και ίδια στα ράφια με βιβλια. Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Και εμένα μου αρέσει το σχοινί στη διακόσμηση όσο καλοκαιριάζει! Μου θυμίζει παραλία και νησί!! :)) Τα στάχυα είναι πολύ όμορφα Μαρία μου!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα,σχοινί και φαύλο δένουν τόσο ωραία για μικρομάγαζο ευχές Ελεάνα μου..Τα προτιμώ γιατί γίνονται εύκολα και το αποτέλεσμα είναι σούπερ...Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ το έχω επιχειρήσει κι έχω φτιάξει βάζα από σκοινί και κρατάνε τέλεια εδώ και 4 χρόνια... δείχνουν τόσο καλοκαιρινά και μας θυμίζουν την αγαπημένη εποχή που θα είναι σε λίγο κοντά μας! Καλό ΣΚ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογημένες όλες οι εποχές, αλλά το καλοκαίρι είναι από τις ωραιότερες, Χριστίνα μου.Οποτε ετοιμάζουμε νέες κατασκευές...Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πάντα αποπνεουν μια σικατη αισθηση οι επιλογες σου στην διακοσμιση Μαρία μου είτε προκειτε για τον παγκο της κουζινας είναι για όποια αλλη γωνια του σπιτιού. .. πολύ ωραιο υλικό ο σπαγκος οταν τον συνδιασεις με τα καταλληλα πραγματα..οπως το κανεις παντα.. Μαρία μου.. !!
    Είπαμε εμεις Χρονια πολλα; οχι νομιζω...ας ευχηθούμε λοιπόν φιλη μου να χαιρεσαι τους αγαπημενους σου.. .. με υγεία και αγαπη .!!! να περνάς όμορφα .οτι και να κανεις.. ελπίζω να τα πουμε καποτε.. φιλακιααα!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως τα απλά υλικά έχουν ένα πιο αληθινό και όμορφο αποτέλεσμα στη διακόσμηση Ρούλα μου.Τα χρόνια πολλά δεν τα ξέχασα,αφού έκανα μία στάση στο blog σου.Παντως και από εδώ Χριστός Ανέστη.και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία γήινη νότα στη στο decor σου Μαίρη! Χρόνια πολλά και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώματα μέσα από την φύση και φυσικά υλικά φέρνουν ένα όμορφο αποτέλεσμα Σοφία μου.Χρονια πολλά και καλό ξεκίνημα στη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία Έλενα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Πόσο μου αρέσει που αυτές οι ιδέες ξεφεύγουν από αυτό εμπορικό τυποποιημένο, στιλπνό αγοραστό στυλ. Υπέροχο και το υπόλοιπο ντεκόρ Μαράκι μου!Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλο και με εντυπωσιάζεις τώρα τελευταία Μαρία μου! Πανέμορφο το βαζάκι που ταίριαξε απίστευτα με τα στάχυα! Επίσης το τεράστιο μανταλάκι απίστευτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου