Καλό Πάσχα!

Πλησιάζοντας το Πάσχα,οι περισσότεροι απο εμας έχουμε ήδη κάνει τις Πασχαλινές μας δημιουργίες.Νομίζω ότι κάθε νοικοκυρά έχει τον έλεγχο του σπιτιού της και σίγουρα, έχει κάνει κάποιο πρόγραμμα για να είναι όλα τέλεια.Αρχικά είναι η καθαριότητα (γενική) όπως συνηθίζεται,που το σπίτι γίνεται άνω κάτω.Στη συνέχεια είναι τα ψώνια του σπιτιού αλλά συνάμα και οι διάφορες υποχρεώσεις για όσους έχουν παιδιά η βαπτιστήρια.
Καταλαβαίνετε ότι ο χρόνος για τον καθένας μας είναι κάπως πιεστικός,ιδίως αν έχουμε δουλειά με ωράριο .Τέλος αφήνουμε τα γλυκά και το έθιμο για το βάψιμο των αυγών.Σίγουρα είναι κουραστικά αλλά αν υπάρχει βοήθεια και διάθεση νομίζω ότι όλα θα είναι απλά υπέροχα.Έχω να σας παρουσιάσω την τελευταία μου κατασκευή, που στο παρελθόν είχα κάνει κάποια ανάλογη.Τα τενεκεδάκια ξανά στο προσκήνιο τυλίγοντας τα με σπάγγο γίνονται δοχεία για λουλούδια ή ότι άλλο θέλήσει κάποιος.
 Δείτε τις εικόνες και εύχομαι όλοι να έχουμε καλό Πάσχα!











Σχόλια

  1. Πολύ ωραία ! Εύχομαι καλό Πάσχα με ανεμελιά και χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και ευλογημένο Πάσχα με υγεία Άννα μου και χαρούμενο περιβάλλον!

      Διαγραφή
  2. Καλό Πάσχα να περάσεις Μαρία μου!! Πλησιάζουν οι μέρες και είναι αλήθεια πως όλοι τρέχουμε να προλάβουμε όσα περισσότερα γίνεται. :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφαίνει η ζωή μας, περισσότερο αυτές τις άγιες μέρες Ελεάνα μου,γιατί εκτός από τις ετοιμασίες και τα διάφορα έχουμε και την εκκλησία που προσφέρει καταφύγιο και ανακούφιση.Καλο και ευλογημένο Πάσχα!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Μαρια-Ελενα σου εύχομαι καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα μεταμόρφωσες τα τενεκεδογλαστράκια σου Μαίρη! Ο σπάγκος δίνει πάντα μια γιηνη ζεστή υφή σε οτι αγκαλιάζει.. Καλό Πάσχα με υγεία και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ότι έχει σχέση με σχοινιά,στο φυσικό τους χρώμα,το αποτέλεσμα είναι ωραίο Σοφία μου.Καλο και ευλογημένο Πάσχα να περάσετε!

      Διαγραφή
  5. Είναι μέρες που οι δουλειές δεν σταματάνε ποτέ αλλά βλέπω πως εσύ πάντα έχεις κάτι όμορφο να μας παρουσιάσεις! Καλό Πάσχα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχει λίγος χρόνος που προσπαθώ να τον αξιοποιήσω με διάφορες δημιουργίες ΛΙλια μου.Καλο και χαρούμενο Πάσχα να περάσετε!

      Διαγραφή
  6. Συναρπαστικό το αποτέλεσμα Μαράκι μου!
    Καλή Μ. Εβδομάδα και καλό Πάσχα! Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι κάλα Πέτρα μου...καλό Πάσχα και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο αποτέλεσμα Μαρία μου! Καλό Πάσχα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου καλό και ευλογημένο Πάσχα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ομορφη ιδέα τα ντενεκεδάκια με το σπάγκο Μαρία μου δείχνουν ξεχωριστά με τα λουλούδια ομορφαίνουν τον χώρο και είναι ιδιαίτερα... στολισμένα..!!
    Να περάσεις ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα φίλη μου καλή Ανάσταση παντού με αγάπη Μαρια μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρέσει να αξιοποιώ κάθε αντικείμενο που πιστεύω ότι μπορώ να το φτιάξω Ρούλα μου.Ετσι τα τενεκεδάκια δεν μου ξέφυγαν....να είσαι καλά και καλό Πάσχα με την Ανάσταση του κυρίου να μας ευλογεί στη ζωή μας...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. ¨Ολα είναι τόσο όμορφα, φωτεινά και αρμονικά βρε Μαράκι μου!Έχεις ένα δικό σου τρόπο να τα φτιάχνεις όλα και να ξεχωρίζουν!!! Με μαγεύεις κάθε φορά!!!Καλή Ανάσταση γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ το φως ,την φωτεινότητα στο σπίτι μου,στη ζωή μου παντού Κική μου.Σευχαριστώ τόσο πολύ που πάνττα έχεις ένα καλό λόγο να πείς.Καλό και ευλογημένο Πάσχα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα σου τα πασχαλινά Μαρία μου .ξεχωριστά και φωτεινά.Και του χρόνου να είσαι καλά,Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη ,να περάσεις καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες ανοιξιάτικες και πασχαλινές συνθέσεις έτσι όπως μόνο εσύ ξέρεις να ταιριάζεις Μαρία μου. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Χριστίνα μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου