Ανανέωση στο τραπεζάκι με αυτοκόλλητο!


Τα έπιπλα μικρά η μεγάλα,παλιά η καινούργια,αν τα έχετε βαρεθεί ή κάτι δεν σας αρέσει,υπάρχει τρόπος ανανέωσης,για να βελτιώσετε την εμφάνιση τους στο ντεκόρ του σπιτιού σας.Κάπως έτσι ξεκίνησα και εγω αφου βρήκα ένα παλιό τραπεζάκι του 60 θα έλεγα και προσπαθώντας να το φέρω στα ίσα του ξεκίνησα την μεταμόρφωση του.Θα το δείτε στην τελευταία εικόνα πως ήταν αρχικά.Απο καιρό τώρα ήθελα να κάνω κάτι που να έχει τα νερά του μάρμαρου που είναι πολύ τάση ,αλλά και διαχρονικό.Το μάζεψα απο την αποθήκη μου και άρχισα την επεξεργασία του,γιατί τόσο καιρό αφημένο είχε αρκετή δουλειά.Πρώτα έτριψα με το ειδικό σφουγγαράκι τα πόδια του τραπεζιού και αφού βγήκε όλη η σκουριά το καθάρισα καλά και ξεκίνησα το βάψιμο στο μαύρο χρώμα,με μπογια πλαστικού.Τα πέρασα σχεδόν τρία χέρια εφ'όσον τα άφηνα να στεγνώνουν τουλάχιστον μια ώρα.Μετά έβαψα και την ανάποδη πλευρά του τραπεζιου ,θέλοντας να μην υπάρχουν παλιά και φθαρμένα σημάδια.Τώρα έφτασε η ώρα όπου έκοψα το αυτοκόλλητο,αφού πρώτα μέτρησα τις διαστάσεις του τραπεζιού και στη συνέχεια το κόλλησα.Δεν μπορώ να πώ ότι ήταν και πολύ εύκολο,γιατί σε κάποια σημεία έπαιρνε αέρα και φούσκωνε στην επιφάνεια.Μετά απο δύο-τρείς προσπάθειες τα κατάφερα και έτσι έγινε μια λεία καθαρή επιφάνεια,στο τραπεζάκι.Η χρήση των αυτοκόλλητων είναι μια έξυπνη και όχι δαπανηρή λύση για τα μικροέπιπλα,όπως τραπεζάκια,καρέκλες,ράφια τοίχου,δίνοντας έτσι ένα διαφορετικό στύλ διακόσμησης.Δείτε τις εικόνες που ακολουθούν.


































Σχόλια

  1. Μαρία μου η όμορφη αλλαγή που έκανες στο τραπεζάκι σου το έκανε πραγματικά να μοιάζει με μαρμάρινο
    καμιά σχέση με την προηγούμενη του επιφάνεια.. και όμορφο και φτηνό..!! ωραία ιδέα...να περνάς ωραία ότι και να κάνεις φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μικρή ανανέωση Ρούλα μου γιατί μου αρέσει τόσο πολύ ο χώρος να είναι φρέσκος και με μικροαντικείμενα που μου φτιάχνουν την διάθεση σε φιλώ και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα Μαρία. Μια ερώτηση γιατί έχω και εγώ στην αποθηκη παραπεταμένο ένα ίδιο τραπεζάκι. Το αυτοκόλλητο είναι ανθεκτικό; Αν πέσει νερό θέλω να πω...ή ό,τι άλλο κατά την χρήση αντέχει;
    Μ'αρέσει η ιδέα και ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μας
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου είναι πολύ ανθεκτικό,αδιάβροχο και πολύ καλη ποιότητα.Το αγόρασα από το Πρακτικερ 9 ευρώ ένα ρολό.Να προσέξεις όταν θα το βάλεις στην επιφάνεια του τραπεζιού να μην σου κολλήσει άσχημα και να τσαλακωθεί.Καλη επιτυχία...Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Την αδυναμία μου στο μάρμαρο την έχω κάνει γνωστή πολλές φορές. Το αυτοκόλλητο μαρμάρου επίσης το έχω χρησιμοποιήσει σε πολλές μεταμορφώσεις και πάντα μου δίνει εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το τραπεζάκι ανανεώθηκε δραματικά και είναι σίγουρο πως θα το χαρείς για πολλά πολλά χρόνια. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που θέλω είναι να το χαρώ σαν βοηθητικό τραπεζάκι αφού έχω τόσα πολλά αντικείμενα Χριστίνα μου.Επίσης τα νερά του μάρμαρου με γοήτευαν πάντα και θεωρώ ότι είναι μέσα σστη διακόσμηση απαραίτητο στοιχείο Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Έγινε όμορφο και μοναδικό Μαρία μου! Μου αρέσει πολύ που το συνδύασες και στα διακοσμητικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πως μου ξέφυγε εμένα αυτό? Έγινε πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμείς έχουμε ένα παλιό τραπέζι φορμαικα και σκεφτόμουν το αυτοκόλλητο μάρμαρο!!Πολύ ωραίες οι κίτρινες πινελιές.Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου