Διακοσμώντας την Βεράντα σας!

Δείτε πως θα κάνετε την διακόσμηση στην βεράντα σας με έπιπλα και διακοσμητικά στοιχεία που θα την απογειώσουν στο στυλ της.Δημιουργείστε,ανανεώσετε τα παλιά σας έπιπλα και δώστε την άνεση και την λειτουργικότητα που χρειάζεστε.Αναπαυτικοί καναπέδες με ειδικά ανθεκτικά υφάσματα,πολυθρόνες με μεγάλες και αναπαυτικές μαξιλάρες,τραπέζια απο ξύλο και μαξιλαράκια,συνθέτουν τα απαραίτητα στοιχεία για τον χώρο σας.

Προσθέσετε τα χρώματα στο μπλέ,λευκό,για να έχετε την αύρα και την δροσιά της θάλασσας αφου οι θερμοκρασίες είναι υψηλές πλέον. Ο Ιούλιος μήνας είναι ο πιο ζεστός και οι περισσότεροι απο εσας θα θέλετε ν'απολαύσετε την παρέα των φίλων σας σ΄ενα άνετο χώρο,πίνοντας δροσερά ροφήματα.Βγάλτε τα φαναράκια σας και ανάψτε τα το βράδυ,δημιουργώντας ένα ρομαντικό ύφος.
Υπάρχουν πολλές ιδέες για να διακοσμήσετε την βεράντα σας ή ένα μέρος του κήπου αν έχετε.Όσο πιο απλά και λειτουργικά είναι τα έπιπλα τόσο εσείς θα αισθάνεστε άνετα και χαλαρά.

Επίσης τα φυτά,είναι άλλος ένας σημαντικός λόγος για να ομορφύνετε περισσότερο τον χώρο σας.
Πρακτικά έπιπλα απο μπαμπού,διαχρονικά και ανθεκτικά στο χρόνο,δίνουν λύσεις στη διακόσμηση της βεράντας.Τα χρώματα ποικίλουν,σε λευκό μαύρο ,πράσινο ή ακόμα καλύτερο στο φυσικό τους. 


Εάν έχετε τα βασικά έπιπλα,όπως ένα τραπέζι ανάλογα με τον χώρο που έχετε,μία ή δύο πολυθρόνες ,τότε εσείς προσαρμόζετε τον δικό σας προσωπικό γούστο και δημιουργείτε ακριβώς αυτό που θέλετε.
Μαξιλαράκια σε διαφορετικές διαστάσεις,μαξιλάρες,κεριά φωτιστικά και άλλα αντικείμενα θα προσθέσουν την τελική πινελιά για να έχετε ένα ολοκληρωμένο στυλ διακόσμηση στην βεράντα σας!



Σχόλια

  1. Υπέροχες όπως πάντα επιλογές Μαρία! Ξεχώρισα τον καναπέ του πρώτου σετ, τα inox φανάρια του δεύτερου και την hairpin legs πολυθρόνα του τρίτου! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με το γούστο σου,γιατί ποντάρεις στην άνεση αλλά και στην λειτουργικότητα Δήμητρα.Οσο για τα φανάρια inox είναι μία πολύ καλή επιλογή για την βεράντα.Να περνάς καλά και σ'ευχαριστω που πέρασες!

      Διαγραφή
  2. Α!!! τα τελευταια μαξιλαρκια ειναι υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνακι είμαι σίγουρη ότι τα χρώματα σ'ενθουσιαζουν.Αλλωστε είσαι μία κοπέλα που "παίζεις"με τα χρώματα στο Blog σου!

      Διαγραφή
  3. καλώς σε βρίσκω!
    ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδεες!
    θα σε παρακολουθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ξανάρθες στο blog μου και ελπίζω να ικανοποιώ όπλα τα γούστα στη διακόσμηση.

      Διαγραφή
  4. Παρόλα που μου αρέσει το χρώμα της άμμου ξετρελάθηκα με τα χρωματιστά μαξιλαράκια και αντικείμενα στο τέλος Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το δικό μας καλοκαίρι θέλει χρώμα ΛΙλια μου!

      Διαγραφή
  5. Η ανάρτηση αυτή ήρθε την καταλληλότερη στιγμή γιατί φτιάχνω τους εξωτερικούς χώρους στο καινούργιο σπίτι. Υπέροχες επιλογές Μαρία μου... φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Χριστίνα μου ότι οι επιλογές σου θα είναι τέλειες.Καλη συνέχεια στις εργασίες σου και να προσέχεις την μέση σου.Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τις ζήλεψα τις προτάσεις σου Μαρία μου! Η δική μας βεράντα έχει τόσα κουνούπια που αυτή την περίοδο είναι απαγορευτικό να βγεις έξω κλαψ κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουαου,πάρε ένα βραχιόλι αντικουνουπικο και θα απαλλαχθεί από τα τσιμπήματα των κουνουπιών Κατερίνα μου.Εγω πάντως έτσι κάνω.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου