Ανανέωση στο παιδικό τραπεζάκι-σκαμπό!

Ένα ακόμα φρεσκάρισμα,σ'ένα μικρό παιδικό σκαμπό,που χρονολογείται απο το 1990.Πέρασαν τόσα χρόνια και αφού μεγάλωσαν τα παιδιά,έπαιξαν ,κάθισαν ,το έσερναν μέσα στο σπίτι τώρα ήρθε η κατάλληλη ώρα της ανανέωσης του.
Φυσικά θα ακολουθήσει η νέα γενιά η Χριστίνα που είναι μόλις 2,5 ετών,να το χαρεί και αυτή με την σειρά της.
Επειδή είναι ένα κοριτσάκι ,με χρωματολογικές ανησυχίες απο τώρα προτιμά, το μώβ και το ρόζ.
Κατά κάποιο τρόπο μου αρέσουν αυτά τα δύο χρώματα αλλά στο τραπεζάκι-σκαμπό έβαλα το λευκό και στα ποδαράκια του το απαλό ρόζ.
Στην φωτο όπως βλέπετε είναι η αρχική του κατάσταση ή οποία δεν είναι και τόσο καλή.Αλλά με το τριβείο χειρός μέσα σε 10 λεπτά όλα άλλαξαν.Χρησιμοποίησα το prime χρώμα στο λευκό του και αφού το πέρασα τρία χέρια,ετοιμάστηκε πολύ γρήγορα λόγω της θερμοκρασίας που στέγνωνε γρήγορα.Μετά μ'ένα σπρέυ έβαψα προσεκτικά τα ποδαράκια.Αυτή ήταν η ολική ανανέωση σ'ένα ξεχασμένο απο τον χρόνο σκαμπουδάκι. Και κάπου εδω σας αφήνω για ένα ξεκούραστο και χαλαρό καλοκαίρι.Θα τα ξαναπούμε τον Σεπτέμβριο με νέα θέματα διακόσμησης.
Καλό καλοκαίρι!


















Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν ήταν δύσκολη η ανανέωση του.

      Διαγραφή
  2. Αγνώριστο έγινε Μαρία. Γεια στα χέρια σου!! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια λοξα την έχω με τις ανανεώσεις μικρό επίπλων,απλά δεν έχω πολύ χρόνο Δήμητρα μου...σ'ευχαριστω πάντως και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Λίλια μου σίγουρα θα έχει μια συνέχεια μιας και η ανανέωση του θα κρατήσει!

      Διαγραφή
  5. Γλυκούλικο και καραμελένιο, ότι πρέπει για ένα παιδικό δωμάτιο. Αγνώριστο, καινούργιο τραπέζι!!! Γειά στα χέρια Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρόζ έχει μια παιχνιδιάρικη και γλυκιά διάθεση σαν χρώμα,και ειδικά για τα κοριτσάκια Χριστίνα μου...σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσει όπως συνδύασες το λευκό με το ροζ στα ποδαράκια! Καλό καλοκαίρι! Να περάσεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι απο τους πιο γλυκούς συνδυασμούς,στα παιδικά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτική μεταμόρφωση! Όμορφος συνδυασμός το λευκό με το ροζ! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν μια καραμέλα Μία μου...φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου