Μίνι Χριστουγεννιάτικες φιγούρες στο κέντημα!

Είναι επίκαιρο,είναι μόδα είναι στυλ και διαχρονικό.
Τι άλλο απο τα τις μίνι Χριστουγεννιάτικες φιγούρες κεντημένες, κάνουν την φιγούρα τους και δίνουν την απόλυτη εικόνα των Χριστουγέννων.
Απευθύνομαι σ'όλες εκείνες που κρατούν την βελόνα πολύ συχνά στα χέρια τους και δημιουργούν εργόχειρα που μένουν για πάντα.Υπάρχει βέβαια και το κοινό που τα θαυμάζει και αποφασίζει ή να μάθει ή να τ' αγοράσει.Το κέντημα είναι επίσης άλλος ένα τρόπος να ξεχαστείτε  στις σταυροβελονιές και όταν το τελειώσετε θα έχετε την δυνατότητα να το καμαρώνετε.
Είναι τόσες πολλές οι φιγούρες και τα σχέδια που πιστεύω ότι όταν διαθέσετε λίγο χρόνο απο τώρα μέχρι και τα Χριστούγεννα, κάποιο σχέδιο σίγουρα θα έχετε καταφέρει να κάνετε.Γιατί τελικά όλα είναι μια απόφαση και με καλή  διάθεση για κάθε δημιουργία που θα κάνετε το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό.
Συγκέντρωσα αυτά τα μίνι σχέδια και όσες μπορείτε να τα εκτυπώσετε να τα βλέπετε και να ξεκινήσετε το κέντημα σας.
Καλή αρχή για την προετοιμασία των Χριστουγέννων!


































Σχόλια

  1. Πανέμορφα! Ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βαρβάρα μου να είσαι και εσύ καλά!

      Διαγραφή
  3. Διαχρονικά αλλά πάντα επίκαιρα σχέδια Μαρία μου για τα αγαπημένα μας Χριστούγεννα. Τα φιλιά μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι μια πολύ δημιουργική η περίοδος των Χριστουγέννων Λίλια μου...σ'ευχαριστώ και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Δε το έχω με το κέντημα όπως θα έχεις καταλάβει, όμως αυτά μου θυμίζουν πολύ τα Χριστούγεννα που περνούσαμε στη γιαγιά και τότε στόλιζε ότι κεντητό και εορταστικό είχε!! Είναι πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγαπώ το κέντημα αλλά δεν υπάρχει τόσο χρόνος και σίγουρα τα θαυμάζω και εγω Ελεάνα μου φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου