Ζωγραφίζοντας γλαστράκια και κούπες!

Τα κακτάκια κάνουν πάλι την εμφάνιση τους αλλά αυτή την φορά με διαφορετικό τρόπο.Και τι εννοώ; Μα φυσικά με ζωγραφική στο χέρι ,σε γλαστράκια τερακότα και κούπες  πορσελάνης.
Σίγουρα πολλές blogers ,θα ετοιμάζουν τις
Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες τους και τα κακτάκια ίσως να μην  είναι επίκαιρα,αλλά πιστεύω ότι και αυτά θα δώσουν το δικό τους στίγμα όπου και αν τοποθετηθούν.
Στην πορεία θα μεταμορφωθούν και αυτά με λίγη χρυσόσκονη σε Χριστουγεννιάτικο ντεκόρ.Αλλά ας ξεκινήσω πως έβαψα το γλαστράκι τερακότα.
Το πέρασα με chalc paint,και μόλις στέγνωσε το έβαψα ξανά με απαλές αέρινες πινελιές  στο γκρί χρώμα,για να δημιουργήσω κάποια ένταση στην μονοχρωμία.
Μόλις στέγνωσε το έτριψα ελαφρά με ένα σφουγγαράκι ειδικό και στη συνέχεια το κέρωσα.Είναι τόσο απλό,εύκολο που το αποτέλεσμα με ενθουσίασε.

Μετά πήρα τους ανεξίτηλους μαρκαδόρους και άρχισα να σχεδιάζω μικρά διαφορετικά σχέδια ,με θέμα τα κακτάκια.
Υπογράμμισα ορισμένα σημεία με χρυσό για να το κάνω λίγο πιο γιορτινό.
Ήρθε και η σειρά της κούπας,αλλά με διαφορετική επεξεργασία

Αφου την σχεδίασα,με τους μαρκαδόρους χρωμάτισα το σχέδιο  και περίμενα να στεγνώσει  4 ώρες.
Εγω την άφησα ολόκληρο το βράδυ για πιο σίγουρα.Τοποθέτησα την κούπα σε κρύο φούρνο και στην συνέχεια τον άναψα στους 160 βαθμούς για 30 λεπτά.
Αφου κρύωσε η πορσελάνινη κούπα την δοκίμασα να δώ αν ξεβάφει.Σίγουρα η όλη διαδικασία ήταν σωστή και έτσι η κούπα στολίζει με ένα μικρό παχύφυτο τον χώρο.
Πρός το παρόν αυτά είναι οι δικές μου μικρές δημιουργίες μέχρι να έρθει η ώρα των Χριστουγεννιάτικων αναρτήσεων.Ελπίζω να σας αρέσουν και να δοκιμάσετε και εσείς με το δικό σας τρόπο να εφαρμόσετε αυτά που σας έδειξα!









Σχόλια

  1. Φέτος τα Χριστούγεννα σκέφτομαι με τον Φραγκισκάκο να δοκιμάσουμε την ζωγραφική σε κούπες.ΠΙστέυω πως θα είναι πολύ διασκεδαστική!!!Τα ζωγραφισμένα σου κακτάκια υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια σούπερ ιδέα ιδανική για να απασχολήσει τα απιδιά και να χαλαρώσει τους μεγάλους Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  2. όλι έχουμε κάποιες κουπες στο ντουλαπι που δε χρησιμοποιουμε ποτε....μπορουν αναετα να βαφτούν κ να γινουν γλαστρακια κ αυτες για την κουζινα μας! ευχαριστουμε για την ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημαντικό είναι να φυτέψεις παχύφυτα που δεν χρειάζονται πολύ νερό και συχνά Λίτσα μου,όσο για τα σχέδια υπάρχουν πολλά και είναι πολύ διασκεδαστικό!

      Διαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα Μαρία!!1 Πράγματι ένας εύκολος τρόπος για να βάψουμε τα γλαστράκια μας και κούπες !!
    Το αποτέλεσμα είναι όμορφο και ομοιόχρωμο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόστος στα γλαστράκια είναι πολύ μικρό,το ίδιο και για τις κουπες το ίδιο.Το μόνο που μένει είναι η φαντασία και η διάθεση της δημιουργίας Νικόλ μου...καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ομορφη ιδέα. Τα σχεδιάκια σου πολύ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας τρόπος να δείξεις ότι τ'απλά πράγματα,έστω και μικρά ομορφαίνουν τον χώρο μας και δίνουν μια νότα χαράς!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία μου!Πανεμορφα τα γλαστράκια σου και οι κούπες!
    Υπέροχα τα σχεδιακια που τα στολίσες!Είσαι πολυ ταλαντούχα!
    Μπραβο!Καλο μηνα σου εύχομαι με όλα τα καλα!!
    Πολλα φιλιά!!!🐿🍁🍂




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ενθουσιάσανε τα γλαστράκια σου Μαρία μου! Τα σχέδια μου άρεσαν τόσο πολύ που μου άνοιξες την όρεξη για δοκιμές!

      Διαγραφή
    2. 'Ετσι αυτός είναι και ο λογος της ανάρτησης μου,να δίνω ιδέες αλλά, να παίρνω και εγω απο τα δικά σας blogs Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  6. Χαχα θα με βάλεις να πάρω τις κούπες και να αρχίσω τις δημιουργίες Μαρία μου. Είναι απίθανα όμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω γεμίσει κούπες το σπίτι μου.Βρήκα και κάποιες παλιές που δεν χρησιμοποιούσα και γίνεται ένας χαμός,Λίλια μου αλλά τόσο διασκεδαστικός....χαχαχαχα!

      Διαγραφή
  7. Όμορφες δημιουργίες. Νομίζω πρέπει να δοκιμάσω τη ζωγραφική σε πορσελάνη άμεσα! Πολλά φιλιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις και θα δείς ότι θα σου αρέσει πολύ.άλλωστε είναι και ένα ωραίο δωράκι στις φίλες σου Μία μου...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. I love the cacti theme on your pots. I am partial to cactus decor, myself. Your DIY is just perfect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Jelica,για το σχόλιο σου.Τα κακτάκια είναι τόσο ωραία είτε είναι ζωγραφισμένα ή σε φυτά....φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου και εγώ τα έβαλα τα κακτάκια στη κουζίνα σε μία μεριά γιατί δεν ήξερα τι να τα κάνω τώρα που θα αλλάξει το σκηνικό! Πολύ όμορφη η ζωγραφική! Ανοίγει η διάθεση μου όταν βλέπεις αυτή την αντίθεση του άσπρου με το πράσινο φυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν Ελεάνα μου,τα κακτάκια πάνε παντού,έτσι λέω εγώ ιδιαίτερα αν το ντεκόρ στο σπίτι σου είναι cozy και με απλές γραμμές.Στη κουζίνα ταιριάζουν πολύ γιατί δίνουν αυτή τη φρεσκάδα.Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  10. Τόσο χαριτωμένα!!! Δεν λέμε ποτέ όχι για χειροτεχνίες που μας κάνουν χαρούμενους κοιτάζοντας τες!!! Μπράβο Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέμε Όχι ποτέ,αν πραγματικά ότι κάνουμε μας γεμίζει και είναι χρηστικό κάπου Χριστίνα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αυτή η ιδέα Μαρία μου με είχε ενθουσιασει όταν περσι μου εκανε δωρακι μια τέτοια κουπα.. που την είχε φτιάξει μια φιλη.. μπροστα ειχε ενα ομορφο λουλουδι και απο την άλλη μεριά έγραφε... καλημερα Σμαραγδενια.. απο τοτε οποτε πινω τον καφε μου εκεί καθε πρωί ειναι σαν να λεμε καλημερα οι δυο μας.. ειναι πολύ ομορφο να γραφουμε και το ονομα εκεινου που θα την χαρίσουμε....μου άρεσε πολύ και η ιδεα στα γλαστράκια σου!!!
    καλες και δημιουργικες ιδεες να έχεις πάντα φιλη μου να περνας όμορφα ότι και να κάνεις .. φιλακιαααα
    υ.γ. αν θελεις κανε και μια αναρτηση με ιδεες πον πον.. πλιζζζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα εκανες αναρτηση βρε φιλη μου πηγα στα πριν σου και τις είδα.. πολυ ωραιες ιδέες ευχαριστώ πολύ .. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  12. Τι τέλεια που έγιναν πραγματικά μου αρέσουν πολύ θα κλέψω την ιδέα καλή συνέχεια σε ότι κανείς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου