Χριστουγεννιάτικα βελούδινα πουγκάκια για τα δωράκια σας!

Φέτος αποφάσισα να ξεκινήσω με τις δημιουργίες για τα δωράκια που θα δώσω τις ημέρες των εορτών σε φίλους και αγαπημένα πρόσωπα.Το βελούδο εκτός του οτι πρωταγωνιστεί και είναι τάση στη γυναικεία μόδα,σε απίθανα χρώματα,εγω προσωπικά επέλεξα το μπλέ σκούρο και το κόκκινο για να φτιάξω αυτά τα βελούδινα πουγκάκια.Σίγουρα ένα πουγκί δεν θα χωρέσει μεγάλα αντικείμενα αλλά σ'όσους θέλουν να ξεχωρίσουν στα δώρα τους ,ας σκεφτούν ότι όποιο και αν είναι το περιεχόμενο ,που θα δώσουν,αυτο που θα εντυπωσιάσει είναι το γιορτινό αμπαλάζ.
Ειδικά στα Χριστουγεννιάτικα συμβολικά δώρα,οι κορδέλες η ποιότητα του αμπαλάζ,αποτελούν και αυτά μέρος του δώρου.
Πόσο μάλιστα αν είναι απο ένα βελούδο τόσο απαλό και διαχρονικό θ'έλεγα.
Τι θα χρειαστείτε:
Υλικά
Δύο κομμάτια ύφασμα σε χρώματα που εσείς επιλέγετε(ανάλογα με πόσα δωράκια θα κάνετε,παίρνετε και το ανάλογο ύφασμα).
Πομ-πομ,με μαλλί στα χρώματα που θέλετε.
Στολίδια Χριστουγεννιάτικα απο πολυμερικό πηλό βαμμένα,σε χρώματα εορταστικά.
Τέλος,κορδελίτσες για να δέσετε τα πουγκάκια.
Τώρα όσοι θέλουν μπορούν ν'αντικαταστήσουν τον πολυμερικό πηλό,με διάφορα μικρά Χριστουγεννιάτικα στολίδια.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και εύκολη,γιατί μπορείτε να τα ράψετε και στο χέρι ,όσοι δεν έχετε ραπτική μηχανή.
Τολμήστε το και μην σκέφτεστε τις μικροατέλειες που μπορεί ν'έχουν,γιατί στην τελική αυτό είναι που χαρακτηρίζει ότι τα πουγκάκια φτιάχτηκαν απο καρδιάς και είναι μια αναντικατάστατη αξία,όποιος και αν είναι ο αποδέχτης τους.
Δείτε τις εικόνες που ακολουθούν και στην επόμενη ανάρτηση θα έχω διακόσμηση σε Χριστουγεννιάτικους ρυθμούς!

























Σχόλια

  1. μόνο και μόνο η βελούδινη υφή, δίνη μια αίσθηση πολυτέλειας στο δώρο σου! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περιεχόμενο του δώρου έχει μεγαλύτερη σημασία ότι και αν είναι αλλά και το περιτύλιγμα δίνει την ευχαρίστηση στα μάτια σ'όποιο το παραλάβει Λίτσα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Hi ! Etima tora perimenoune ta Xristoughena mazi me to doro mou Eise katapliktiki kai esi kai ta pougakia sou !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Άουρα,νομίζω ότι τις μέρες αυτές καθένας πρέπει να έχει το δωράκι του φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. λατρευω το βελουδο για τις γιορτες...χουχουλιαρικο και τοσο επίσημο! υπεροχη η ιδεα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αυτη την αίγλη και επισημότητα όπως το λές Ζηνάκι...φιλάκια !

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαρία μου!!Και εγω λατρεύω το βελούδο και μου αρέσουν παρά πολυ τα πουγκάκια σου και τα διακοσμητικά που τα στόλισες!! Μπραβο σου!
    Καλη συνέχεια!!Φιλιά!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουγκάκια για πολλές χρήσεις εκτός απο τα δωράκια για τους αγαπημένους Ντίμη μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα Μαράκι μου. ότι πρέπει το βελούδο για αυτές τις μέρες. Και του χρόνου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα έχει την τιμητική του το βελούδο Λίλια μου,σ'ολες του τις εκδοχές...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Το βελούδο είναι υπέροχο για πουγγάκια !! Πραγματικά η υφή τους και τα χρώματά τους είναι ιδανικά για τα Χριστούγεννα !!! Καλή σου συνέχεια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλέ σκούρο και κόκκινο βελούδο σε παραπέμεπει σ'αυτές τις εορταστικές μέρες Νικόλ μου...φιλακια!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου δε θα σκεφτόμουν ποτέ το μπλε ως χριστουγεννιάτικο χρώμα, όμως μπορώ να πω ότι με κέρδισε περισσότερο και από το κόκκινο!! Είναι αλήθεια πως το βελούδο είναι διαχρονικό, κλασσικό και τόσο κομψό ακόμα και στα ρούχα! Μπορεί να σταθεί και χωρίς πολλά αξεσουαρ και διακοσμητικά και πάλι να δείχνει επίσημο! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βελούδο είναι στην επικαιρότητα πάντα λόγω της υφής του και την πολυτέλεια που προσδίδει Ελεάνα μου.Σίγουρα και στα ρόχα είναι εκπληκτικό...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Θα συμφωνήσω με τις προλαλήσασες πως η πολυτέλεια του βελούδου κάνει ότι είναι φτιαγμένο από μπλέ να δείχνει εξαιρετικό! Πολύ καλή ιδέα Μαρία μου... καλή συνέχεια στις ετοιμασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος είμαι πιο ολιγαρκής στις κατασκευές μου και θα προσπαθήσω να μείνω εκεί Χριστίνα μου...σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Κλασσικό βελούδο,δίνει πολυτέλεια σε ότι περιβάλει νομίζω ταιριάζει με τη λάμψη των Χριστουγέννων. Ομορφη ιδέεα για συσκευασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπερά Χριστούγεννα με βελούδο είναι μια εικόνα που που σου δίνει μια πολυτέλεια αλλά και μια επισημότητα στο χώρο του σπιτιού Ράνια μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τα βελούδινα πουγκάκια είναι πανέμορφα, Μαρία μου, και σίγουρα δίνουν αξία σε οποιοδήποτε δώρο. Άλλωστε η συσκευασία είναι το πρώτο που αντικρύζει κανείς όταν παίρνει το δώρο του. Το κλείσιμό τους όμως με πομ-πομ με ξετρελαίνει. Δεν είχα σκεφτεί αυτή την ιδέα, πανέξυπνη. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα αρκετά πομ πομ,αφήσει στην άκρη και έτσι μου δόθηκε η ιδέα για να τα βάλω στα πουγκάκια Μία μου....σ'ευχαριστώ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ομορφη η ιδέα τα βελουδινα πουγκακια Μαρία μου και τα χριστουγενιατικα στολιδια τα κανουν ακομα πιο ξεχωριστά.. και πιοιος δεν θα ενθουσιαστεί με το αμπαλαζ του δώρου του ..!!!
    Να περνας ομορφα με οτι κανεις φιλη μου.. .. καλες γιορτινες δημιουργιες...καλο Σαββατοκυριακο.. να περασεις .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω ν'ενθουσιαστούν με την ιδέα και να χαρούν με το περιεχόμενο τους Ρούλα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου