Στολίζοντας ένα Κλαδί πεύκου για τα Χριστούγεννα!

Οι περισσότεροι απο εσας θα έχετε ήδη ξεκινήσει το Χριστουγεννιάτικο στολισμό του σπιτιού σας.Ίσως,να είναι  κάπως νωρίς για μερικούς αλλά πιστεύω ότι το διάχυτο πνεύμα των Χριστουγέννων θα πλημμυρίσει τις καρδιές σας απο ευχαρίστηση,για όσους αρχίζουν να στολίζουν, γιατί έτσι αλλάζει και η διάθεση,βλέποντας το τελικό αποτέλεσμα.
Εκτός απο τα δέντρα που έχουν την τιμητική τους να στολίζονται κάθε χρόνο, υπάρχουν και άλλες λύσεις οικονομικότερες και  ιδανικές για μικρότερους χώρους.
Όπως π.χ ένα κλαδί απο πεύκο,ή ότιδήποτε άλλο κλαδί μπορείτε να βρείτε είναι μια λύση για να στολίσετε το δικό σας Χριστουγεννιάτικο κλαδί όπως το δικό μου.
Βρήκα ένα κλαδί μεσαίου μεγέθους και προσεκτικά  αφαίρεσα το φλοιό πελεκώντας το.Στη συνέχεια το έτριψα λίγο για να φύγουν οι περισσότερες ίνες του και να είναι λείο,έτοιμο για στόλισμα. Χρειάστηκα ένα σχοινί ,όπου το πέρασα και το έδεσα στις άκρες του,ώστε να το κρεμάσω.Τα μικρά κουκουναράκια κολλήθηκαν σε διαφορετικά σημεία με το πιστολάκι σιλικόνης που είναι πραγματικά μια πολύ γρήγορη και εύκολη λύση.Τώρα έμεινε η τοποθέτηση των μικρών στολιδιών για ν'ολοκληρώσω την διακόσμηση στο κλαδί.Μικρά ξύλινα στολιδάκια με φιγούρες απο ελαφάκια,τάρανδοι,αστεράκια και δέντρα παίρνουν την θέση τους μαζί με τα φωτάκια που δίνουν την τελευταία πινελιά .Ο χώρος αμέσως άλλαξε,ντύθηκε γιορτινά και έφερε λάμψη και ζεστασιά στο σπίτι.Δώστε και εσείς το προσωπικό σας ύφος και αφήστε το Πνεύμα των Χριστουγέννων να γεννιέται κάθε μέρα στις καρδιές σας.Είναι μια chic,επιλογή που θα χαρούν και τα παιδιά σας βλέποντας το.Μπορείτε βέβαια να το τοποθετήσετε σ'οποιοδήποτε χώρο του σπιτιού σας.Και μην ξεχνάτε ότι η απλότητα είναι το μήνυμα των Χριστουγέννων!  
Νυχτερινή λήψη φωτογραφίας....






























Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Είναι που ενθουσιάζονται τα παιδιά γι'αυτό και ξεκίνησα κάπως νωρίτερα Άουρα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τα φυσικά υλικά είναι και τα αγαπημένα μου Μαρία μου. Και εμείς κατά καιρούς στολίζουμε κλαδιά. Και του χρόνου κούκλα μου να ήμαστε καλά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαδιά ,φυσικά δέντρα απο την φύση είναι το καλύτερο για μένα Λίλια μου...και του χρόνου να είμαστε καλά να το απολαμβάνουμε το εορταστικό κλίμα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ιδέα! Φυσικά υλικά και ωραία αισθητιή, Ανίκητος συνδυασμός! Καλές γιορτές να χουμε Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φυσικά υλικά πάντα μου άρεσαν και ιδιαίτερα οι ξύλινες φιγούρες Σοφία μου.Καλές γιορτές σ'όλους μας και του χρόνου πάλι για νέες κατασκευές!

      Διαγραφή
  4. Παρα πολυ όμορφη δημιουργία Μαρία μου!!
    Μου αρέσουν πολυ τα στολίδια που έβαλες!
    Και του χρόνου!!Καλες γιορτές!!
    ⛄️🎅🏻🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τ στολίδια είναι έτοιμα αλλά το κλαδί το επεξεργάστηκα εγω χαχαχα κοινώς το πελέκησα Ντίμι μου ...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου να είσαι καλά. Ωραία ιδέα και θέλει δουλειά φυσικά. Το στόλισμα ταιριαστό με το κλαδί σου
    Πολύ μου αρέσει
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δουλειά είναι μόνο στο κλαδί .Τ'άλλα είναι παιχνιδάκι και εύκολα άννα μου...νάσαι καλά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Είναι πάρα πολύ όμορφο Μαρία μου!! Τα ξύλινα στολίδια ταιριάζουν τόσο όμορφα, σα να σε ταξιδεύουν σε άλλες εποχές!! Έχω και εγώ ένα κλαδί χρόνια μαζεμένο από το δάσος, όλο λέω να το κρεμάσω και όλο μένει σε μία άκρη.. : ) Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε βάλτο μπροστά και στόλισε το για φέτος Ελεάνα μου έτσι για αλλαγή,μην τ'ο έχεις εκεί να περιμένει...και του χρόνου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. του εβαλες και ξυλινα στολιδια και το απογειωσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρά ξύλινα στολιδάκια για να ταιριάζει με το φυσικό κλαδί Λίτσα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Βασικα κλαδι εχω όλο το χρονο και μαλιστα με στολιδακια επανω...χαχαχαχα λες να ειμαι παθιασμενη με τα Χριστουγεννα τελικα;;;; Υπεροχο το κλαδι σου Μαρακι και ομορφο με τα στολιδακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ότι κάνεις να το αγαπάς με πάθος για να είναι ωραίο το αποτέλεσμα Ζηνάκι μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο το κλαδί σου Μαρία κ τα ξύλινα στολίδια ταιριάζουν απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήταν και χειροποιητα Κατερίνα μου ,ακόμα καλύτερα αλλά δεν υπάρχει τόσος διαθέσιμος χρόνος...μπορεί μια άλλα φορά...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!
    Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!
    Κλαδιά και μικρά δεντράκια είναι ιδανικά για όσους δεν έχουμε πολύ χώρο ή χρόνο για να στολίσουμε ένα κανονικό δέντρο.
    Μου αρέσουν πολύ τα στολίδια που επέλεξες!

    Φιλιά,
    Αντζελίνα
    www.obsessedmaker.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου