Χριστουγεννιάτικα στολίδια!

Οι κατασκευές για το Χριστουγεννιάτικο ντεκόρ,είναι στο αποκορύφωμα του,καθώς μπήκαμε σήμερα στο μήνα Δεκέμβρη.Όσοι δεν έχουν στολίσει το δέντρο τους και έχουν ακόμα χρόνο για μικροκατασκευές μπορούν με τον πολυμερικό πηλό να φτιάξουν τα δικά τους διακοσμητικά στολίδια.Ο πηλός αυτός είναι εύκολος οικονομικός και στεγνώνει απο μόνος του.
Για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα με το πλάσιμο μπορείτε να πάρετε απο το χαρτοπωλείο καλούπια σε διάφορα σχήματα και μαρκαδόρους ή ακόμα και ακρυλικά χρώματα για να τους δώσετε την τελική πινελιά.Εγω διάλεξα έντονα χρώματα για να φανούν στις φωτογραφίες καλύτερα.Δεντράκια,,μπαλίτσες και άλλα αφου ετοιμάστηκαν τα τοποθέτησα στο μικρό δεντράκι. Φαντάζουν τόσο όμορφα με την λάμψη απο τα φωτάκια,καθώς αναβοσβήνουν.Το εορταστικό πνεύμα είναι διάχυτο σ'όλο το σπίτι και δίνει μια λάμψη και γαλήνη στον χώρο για την γέννηση του Χριστού μας.Τα Χριστούγεννα είναι απο τις ωραιότερες εορταστικές περιόδους γιατί καθένας θέλει να συμμετέχει με το δικό του τρόπο δίνοντας μηνύματα αγάπης με δώρα και  λεπτές χειρονομίες.Εύχομαι στον καθένα μας να είναι ειρηνικός και πιστός στην Ορθοδοξία μας!



















Σχόλια

  1. Και του χρόνου να είσαι καλά! Και εμένα μ'αρέσουν τα στολίδια τα χειροποίητα. Έφτιαξα και εγώ από πηλό και έχω ήδη στολίσει
    Καλό σου μήνα γεμάτο χρώμα και χαμόγελα, αγάπη και ανθρώπινη ζεστασιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑαλό μήνα Άννα μου και πιστεύω ότι ο Δεκέμβρης είναι ο μήνας της λάμψης και ζεστασιάς.Να είσαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου Μαρία μου!! Εγώ ακόμα δε στόλισα.. Η ιδέα σου με τα χειροποίητα στολίδια είναι πολύ όμορφη και σίγουρα φτιάχνει ένα πρωτότυπο αποτέλεσμα αφού μπαίνει το προσωπικό του γούστο του καθενός και στολίδια ίδια δε πρόκειται να υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσωπική δουλειά και ύφος δίνει την πινελιά σ'ενα γιορτινό περιβάλλον Ελεάνα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αααα! Είναι τόσο όμορφα!!!Και του χρόνου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μοιάζουν με μπισκοτάκια! Υπέροχα, παιχνιδιάρικα και χρωματιστά! Και του χρόνου Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα και βέβαια μοιάζουν ,αφού χρησιμοποίησα καλούπια για μπισκότα αλλά με πηλό φυσικά.Κική μου....η επόμενη δημιουργία θα είναι τα μπισκοτάκια...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Μαρία μου !!!Τα πιο όμορφα στολίδια γίνονται με πηλό πράγματι και εσύ τα διακόσμησες υπέροχα!! Ακόμα δεν στόλισα ελπίζω αυτό το Σ/Κ !!Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα αλλάζουν με την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση Νικόλ μου.καλό και ευλογημένο μήνα και όμορφες στιγμές!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Μαρία ,μου!!
    Θαύμασα όλα τα πανέμορφα στολίδια σου!1
    Μοιάζουν σαν μπισκότα...έτοιμα να τα φας!!!
    Έγιναν φανταστικά όλα!!
    Λάτρεψα τα Χριστουγεννιάτικα δεντράκια σου!!
    Μα ποσό όμορφα όλα!!!Μπραβο σου!!
    Καλο μηνα και καλές γιορτές!!🎅🏻🎄⛄️❄️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επόμενη κίνηση είναι να φτιάξω μπισκοτάκια για τα Χριστούγεννα Ντίμη μου...σ'ευχαριστώ πολύ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Ξετρελάθηκα με την κούπα κ το ασορτί στολίδι! Τέλεια ιδέα για δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου