Χριστουγεννιάτικος δίσκος για το τραπεζάκι του σαλονιού!

Η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση,είναι μια υπόθεση γυναικεία για το σπίτι.
Εκεί η κάθε οικοδέσποινα θα δείξει το προσωπικό της, γούστο και τις προτιμήσεις της, στην εορταστική διακόσμηση.Εχουμε αποδείξει πολλές φορές ότι η απλότητα συνοδεύει την πολυτέλεια και την καλαισθησία.Αν ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που αγαπάτε το ντεκόρ,δώστε το δικό σας ύφος στις γιορτές, με λάμψη και στολίδια στα χρώματα που αγαπάτε και με τον απαραίτητο φωτισμό όλα αλλάζουν.
Μια απλή ιδέα για το τραπεζάκι του σαλονιού είναι ένας δίσκος,που με λίγα αντικείμενα μεταμορφώνεται σένα εκλεπτυσμένο γιορτινό στύλ διακόσμησης.Έχω ένα vintage δίσκο στο ασημί χρώμα εδω και πολλά χρόνια.Θέλοντας να δώσω μια άλλη όψη στον δίσκο σκέφτηκα να τοποθετήσω κάποια αντικείμενα ,όπως ένα απλό μικρό καλαθάκι στο μαύρο,μπάλλες στο λευκό χρώμα και φωτάκια μικρά.Έκοψα κλαδάκια απο το το φυτό μου στην βεράντα και τα  έβαλα μέσα στο καλαθάκι.Οι μπάλλες σε διαφορετικά μεγέθη μπήκαν στο πάνω μέρος του καλαθιού και στο τέλος τα λαμπερά φωτάκια έδωσαν την λάμψη.Έτσι ολοκληρώθηκε ένα γιορτινό σκηνικό στο τραπέζι.Φυσικά και τα φαναράκια προστέθηκαν για να δώσουν ακόμα περισσότερο φωτισμό ιδίως τις βραδυνές ώρες εκπέμποντας αυτή την μαγική αλλά τόσο απλή εορταστική διάθεση.Είναι ένας  τρόπος,για να δώσετε  ακόμα μια Χριστουγεννιάτικη πινελιά,ομορφαίνοντας,περισσότερο το τραπεζάκι του σαλονιού σας.Όμορφες απλές συνθέσεις δίνουν την νότα της κατάνυξης και χαράς σ'όλο το σπίτι.
Απολαύστετο και αφεθείτε στον μαγικό κόσμο των Χριστουγέννων!












Σχόλια

  1. Πολ΄θ όμορφος ο δίσκος σου! Ότι πρέπει για να μπει κ το τραπέζι του σαλονιού στη μαγεία των Χριστουγέννων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ η εσωτερική διακόσμηση μικροαντικειμένων και ειδικά στο τραπεζάκι Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Ζεστή και γιορτινη πινελιά Μαράκι μου.Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο πινελιές Λίλια μου είμαι γεμάτη πλέον χαχαχαχα φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Μαρία μου!
    Πανέμορφη η γιορτινή σου σύνθεση!!
    Υπέροχη ιδέα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο δίσκος είναι ένα από τα πιο απαραίτητα αξεσουάρ στην διακόσμηση ενός τραπεζιού πόσο μάλλον τις γιορτές που γεμίζει με λαμπερά αντικείμενα κι έτσι γίνεται το focal point του χώρου. Πολύ όμορφα τον διακόσμησες Μαίρη μου. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι έχει σχέση με δίσκους είναι στις προτεραιότητες μου για την διακόσμηση τους Χριστίνα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Και εμένα μου αρέσει να είναι πάντα στολισμένο το τραπεζάκι και το μαύρο άσπρο είναι η αδυναμία μου!! Πολύ όμορφη η σύνθεση που δημιούργησες Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου